Sessió sobre l'ús del LinkedIn al sector dels àrids

El comitè de comunicació del Gremi d'Àrids de Catalunya va organitzar el dimarts 12 de març una sessió formació sobre l'ús de LinkedIn pensat per a empreses del sector. Aquesta es va fer a la sala de reunions de la seu de Barcelona hi va comptar amb la participació d'una quinzena de professionals. La trobada va ser en format va híbrid (assistents presencials i assistents en línia).

El curs va ser impartit per Iñigo de Amescua, responsable de comunicació de l'Associació Nacional de Fabricants d'Àrids (ANEFA) i la Federació d'Àrids (FdA) i va tenir com a objectiu proporcionar als participants les eines necessàries per a aprofitar al màxim les potencialitats de LinkedIn com a plataforma de networking professional i de promoció empresarial. També es va centrar en la importància de la comunicació empresarial. Institucional i de xarxes socials.

Amb aquest tipus d'iniciatives, el comitè de comunicació del Gremi d'Àrids vol contribuir a impulsar la presència digital de les empreses del sector i a facilitar-los la connexió amb clients potencials, proveïdors i professionals.