Assemblea del Gremi de Lleida a Arbeca i les Borges Blanques

El Gremi d'Àrids, Formigons i Prefabricats de Lleida va celebrar el 15 de maig la seva Assemblea General plantejada com un espai de trobada del sector. Més d'una cinquanta de persones d'empreses agremiades van participar en la jornada en la qual també va haver-hi representants de l'administració com el delegat dels Serveis Territorials d'Empresa i Treball, Vidal Vidal o els representants de l'Oficina de Gestió Ambiental Unificada (OGAU) de la demarcació. El president del Gremi d'Àrids, Formigons i Prefabricats de Lleida, Josep Maria Pedra, destaca l'alta participació fet que demostra «que som un sector viu i amb empenta».

La jornada va començar amb una visita a la Fortalesa dels Vilars d'Arbeca Garrigues). Aquesta va ser guiada per Josep Pau, exalcalde del municipi i un dels grans coneixedors d'aquest jaciment arqueològic ibèric considerat un dels més ben conservats d'Europa i que mostra la vida a la Primera Edat del Ferro i la Cultura Ibèrica.

Posteriorment, els participants es van traslladar fins a les Borges Blanques (Garrigues) per fer una visita a les plantes de prefabricats i ciment del complex de l'empresa Prefabricats Pujol, una de les grans empreses de Lleida i que actualment disposa de 17 centres productius, magatzems i oficines repartits entre el territori espanyol i el Regne Unit.

L'assemblea també va servir per agrair la dedicació d'Antoni Serradell al Gremi. Ell ha estat el representant de Prefabricats Pujol i ara deixa el càrrec per la seva jubilació professional. El seu lloc l'ocupa Carles Oromí.

La jornada va acabar amb un dinar de germanor gremial, al Restaurant Masia Les Garrigues.

GALERIA D'IMATGES DE L'ASSEMBLEA DEL GREMI D'ÀRIDS, FORMIGONS I PREFABRICATS DE LLEIDA