Córdoba acollirà el VII Congrés Nacional d'Àrids

Córdoba (Andalusia) serà la seu del VII Congrés Nacional d'Àrids que se celebrarà del 22 al 24 d'octubre de 2025. El 20 i 21 d'octubre, dies previs al congrés, la ciutat acollirà altres reunions i esdeveniments relacionats amb el sector l'Assemblea General d'ANEFA, el FIPA, GAIN o la trobada d'Aniet.

La Junta Directiva i l'Assemblea General de la Federació d'Àrids (FdA), ens del qual forma part el Gremi d'Àrids de Catalunya, van escollir fa unes setmanes aquesta candidatura. La Asociación de Fabricantes de Áridos y Afines (AFA) i ANEFA van fer la proposta que Còrdova prengués el relleu d'Oviedo (Astúries), seu de l'edició del 2023.

La Junta Directiva de la FdA ja ha iniciat els preparatius. Fa unes setmanes una delegació va visitar la ciutat per conèixer el Centre d'Exposicions, Fires i Convencions de Còrdova, un modern espai de 4.688,69 m², situat a la zona coneguda com a Parc Joier i que va inaugurar-se l'any 2022. El gerent del Gremi d'Àrids de Catalunya i el secretari general de la FdA, Jaume Puig, va participar en la trobada.

UN ESDEVENIMENT BIANUAL ESTRATÈGIC

El Congrés Nacional d'Àrids és un esdeveniment d'alt valor estratègic al voltant del qual s'articulen les grans línies d'acció del sector dels àrids a l'Estat espanyol. És el gran nus d'interconnexió entre empreses, administració, acadèmia i premsa especialitzada en el sector de la indústria extractiva i les matèries primeres. A més serveix com a plataforma per a interconnectar el present amb el futur d'aquesta activitat en temàtiques vitals com la innovació, la legislació, la formació, la sostenibilitat, l'economia circular, la qualitat del producte, la tecnologia, la seguretat i la salut.

➡️ D'INTERÈS

Web del Congreso Nacional de Áridos (clica aquí)